Skolemad

Mulighed for levering af madpakker.

Engbjergskolen har fundet en leverandør til skolemadsordningen. Fremadrettet er der mulighed for levering af mad igennem Skolemad.nu og leverandøren til  Engbjergskolen er Dj Catering.

Bestilling foregår på skolemad.nu eller via deres app skolemad.nu med det grønne æble, hvor det er muligt at bestille skolemad, når det passer dig.

Opstart fra den 19. august (Uge 34) og bestillingsfristen er kl. 7.30, med levering samme dag.

Maden bliver pakket portionsvis og leveret i thermotasker/kasser, som afhentes og udleveres af klassens dukse.

Hvis du ikke allerede har en bruger, kan du se i vedhæftede brugermanual, hvordan du opretter dig og bestiller mad.
Indtil 16.09.2024 kører det som en prøveordning og er gratis at bruge, derefter koster det et elevgebyr på 29 kr. pr. elev for et skoleår.

Hvis du får brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte skolemad.nu på telefon 7199 8882 eller på e-mail info@skolemad.nu.

Brugermanual_Skolemad_2024.pdf

Shape Created with Sketch.