Skolemælk

Engbjergskolen er tilsluttet Mejeriernes Skolemælksordning og kan bestilles og betales på www.skolemaelk.dk

Sådan fungerer det

1. Opret et abonnement på skolemælk her

2. Vælg hvilken mælk dit barn skal have og hvordan du vil betale.

3. Vi leverer mælken til skolen – chaufføren stiller gerne mælken helt ind i køleskabet.

4. Den skolemælksansvarlige sørger for, at mælken deles op i klassesæt og sættes i en mælketaske.

5. Spisepause! Mælkeduksen henter mælketasken i køleskabet og bringer den hen i klassen.

6. Så er der serveret! Kold mælk til madpakken – velbekomme!

7. I skolens ferier, på helligdage og eventuelle andre dage, hvor skolen har lukket, bliver der ikke leveret skolemælk. Du betaler naturligvis heller ikke for disse dage.

8. Når dit barn starter på et nyt klassetrin efter sommerferien, fortsætter levereringen af skolemælk automatisk. Du skal ikke genbestille ligesom du heller ikke skal afbestille mælken i fx sommerferien.

9. Skolemælken bliver automatisk leveret, indtil du engang måtte opsige abonnementet.

Alt kontakt vedr. skolemælksordningen rettes direkte til Skolemælk på telefon: Ring på  87 31 21 40 eller find svaret på deres hjemmeside her